Moduł Zaopatrzenie – Appmedica.Stock
Poznaj Appmedica Stock – kompleksowe narzędzie do obsługi zamówień i zarządzania zaopatrzeniem
Moduł Zaopatrzenie to rozwiązanie do sprawniej obsługi zamówień ilościowych o niskiej wartości, realizowanych zarówno poprzez zakupy z rozpoznaniem rynkowym (bez umowy), jak i w ramach zleceń z umowy, na warunkach opisanych w umowach. Nasz program dla Działu Zaopatrzenia wspomaga użytkowników w zarządzaniu umowami, ich rozliczaniu i kontroli ilościowej i kwotowej wykorzystania umów. Jednocześnie wszyscy pracownicy szpitala otrzymują proste w obsłudze narzędzie do zgłaszania zapotrzebowania na części, materiały eksploatacyjne, akcesoria biurowe, środki czystości i inne. Moduł współpracuje z pozostałymi modułami programu Appmedica.
Więcej informacji znajdziesz na dedykowanej stronie systemu Appmedica Stock:
Setki funkcjonalności przydatnych w codziennej pracy
Najważniejsze funkcje
modułu Zaopatrzenie
-
Rejestr części / materiałów / wyposażenia(dalej: Asortymentu)
- Możliwość zarządzania kategoriami części (np artykuły biurowe, środki czystości, etc)
- Ewidencja podstawowych danych: j.m,. nazwa, kategoria, producent, numer indeksu, numer serii / LOT, numer partii, termin ważności / EXP, numer kodu
- Ewidencja dostawców, możliwość przypisania więcej niż jednego dostawcy
- Możliwość przypisania Asortymentu do urządzeń
- Widok listy i karty Asortymentu z informacją co najmniej dacie ost. rozchodu, ilości ost. rozchodu, wartości całkowitej ost. rozchodu, ilości wolnej, stanie minimalnym, ilości potrzebnej
- Podgląd szczegółów danego Asortymentu z uwzględnieniem historii zapotrzebowań, powiązanych umów (również wygasłych / wykorzystanych)
- Tworzenie zapotrzebowań przez użytkowników online
- Grupowanie kilku zgłoszeń w jedno zamówienie
- Automatyczne przenoszenie kwot z umowy jeśli zgłoszenie jest realizowane z umowy
- Widok listy zgłoszeń z informacją o numerze i dacie zgłoszenia, osobie zgłaszającej, jednostce, statusie, potrzebnej i dostarczonej ilości
- Obsługa zarówno zamówień powiązanych ze zgłoszeniami jak i zamówień spoza procesu zgłoszeń
- Możliwość realizacji zamówienia z rozliczeniem przez fakturę poza umową, oraz przez fakturę rozliczającą umowę do zamówienia oraz przez fakturę ryczałtową
- Wygodne drukowanie zapytań ofertowych i zleceń do word i pdf
- Wydawanie Asortymentu na magazyn wewnętrzny i do użytkownika zgłaszającego
- Możliwość przenoszenia Asortymentu pomiędzy użytkownikami
- Automatyzacja procesu wydawania Asortymentu wg zgłoszeń użytkowników (system automatycznie zapisuje informacje do jakiej jednostki jest wydawany Asortyment wg informacji w zgłoszeniu)
- Opcja potwierdzania odbioru części przez użytkownika
- Rozliczanie umów (ilości, kwoty wykorzystane, kwoty zużyte)
- Podgląd szczegółów Asortymentu powiązanego z umową z możliwością utworzenia zlecenia bezpośrednio z umowy
- Dodanie załączników, np kart katalogowych, faktur w PDF, wersji elektronicznych umów etc.
- Moduł magazynowy pozwalający ewidencjonować zapotrzebowanie i rozchody części zamiennych, dając jasny wzgląd pracownikom działu technicznego do stanów magazynowych.
- Magazyn automatyzuje przychody i rozchody, oraz generuje odpowiednie druki na podstawie danych z systemu
- Przeglądanie rejestru transakcji z filtracją po częściach, datach, ośrodkach kosztów z możliwością eksportu danych do pliku excela lub pdf
Przejdź do Appmedica
Zobacz korzyści z wdrożenia Appmedica w obszarze zaopatrzenia
Kontroluj zgłoszenia, zamówienia, dostawy i wykorzystanie umów
Appmedica pilnuje za Ciebie terminów wygasających przeglądów, aby sprzęt na którym pracujesz, był zawsze .
Zyskaj wygodny dostęp do wszystkich danych dotyczących zaopatrzenia
Wszystkie dane w jednym miejscu z wygodnym intuicyjnym interfejsem. W bardzo prosty sposób wyszukasz urządzenie, dotrzesz do pełnej dokumentacji oraz interwencji z nim związanych.
Lokalizuj i redukuj najbardziej kosztochłonne miejsca
Appmedica dostarcza wszelkiego rodzaju raporty. W łatwy sposób uzyskasz informacje na temat kosztów urządzeń, oddziałów, firm, jednostek terminowości etc., w dowolnym okresie użytkowania.
Miej wszystkie dokumenty dotyczące zaopatrzenia na wyciągnięcie ręki
Niezależnie od potrzeb, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych (np kontroli), w systemie Appmedica wszystkie dokumenty masz zawsze pod ręką. Protokoły, instrukcje, faktury – Appmedica organizuje dostęp do wszystkich dokumentów w wygodny sposób