Zaopatrzenie2023-10-26T14:27:13+00:00

Moduł Zaopatrzenie – Appmedica.Stock

Poznaj Appmedica Stock – kompleksowe narzędzie do obsługi zamówień i zarządzania zaopatrzeniem

Moduł Zaopatrzenie to rozwiązanie do sprawniej obsługi zamówień ilościowych o niskiej wartości, realizowanych zarówno poprzez zakupy z rozpoznaniem rynkowym (bez umowy), jak i w ramach zleceń z umowy, na warunkach opisanych w umowach. Nasz program dla Działu Zaopatrzenia wspomaga użytkowników w zarządzaniu umowami, ich rozliczaniu i kontroli ilościowej i kwotowej wykorzystania umów. Jednocześnie wszyscy pracownicy szpitala otrzymują proste w obsłudze narzędzie do zgłaszania zapotrzebowania na części, materiały eksploatacyjne, akcesoria biurowe, środki czystości i inne. Moduł współpracuje z pozostałymi modułami programu Appmedica.

Więcej informacji znajdziesz na dedykowanej stronie systemu Appmedica Stock:

Appmedica - program do zaopatrzenia w szpitalach

Setki funkcjonalności przydatnych w codziennej pracy

Najważniejsze funkcje
modułu Zaopatrzenie

  • Rejestr części / materiałów / wyposażenia(dalej: Asortymentu)

  • Możliwość zarządzania kategoriami części (np artykuły biurowe, środki czystości, etc)
  • Ewidencja podstawowych danych: j.m,. nazwa, kategoria, producent, numer indeksu, numer serii / LOT, numer partii, termin ważności / EXP, numer kodu
  • Ewidencja dostawców, możliwość przypisania więcej niż jednego dostawcy
  • Możliwość przypisania Asortymentu do urządzeń
  • Widok listy i karty Asortymentu z informacją co najmniej dacie ost. rozchodu, ilości ost. rozchodu, wartości całkowitej ost. rozchodu, ilości wolnej, stanie minimalnym, ilości potrzebnej
  • Podgląd szczegółów danego Asortymentu z uwzględnieniem historii zapotrzebowań, powiązanych umów (również wygasłych / wykorzystanych)
  • Tworzenie zapotrzebowań przez użytkowników online
  • Grupowanie kilku zgłoszeń w jedno zamówienie
  • Automatyczne przenoszenie kwot z umowy jeśli zgłoszenie jest realizowane z umowy
  • Widok listy zgłoszeń z informacją o numerze i dacie zgłoszenia, osobie zgłaszającej, jednostce, statusie, potrzebnej i dostarczonej ilości
  • Obsługa zarówno zamówień powiązanych ze zgłoszeniami jak i zamówień spoza procesu zgłoszeń
  • Możliwość realizacji zamówienia z rozliczeniem przez fakturę poza umową, oraz przez fakturę rozliczającą umowę do zamówienia oraz przez fakturę ryczałtową
  • Wygodne drukowanie zapytań ofertowych i zleceń do word i pdf
  • Wydawanie Asortymentu na magazyn wewnętrzny i do użytkownika zgłaszającego
  • Możliwość przenoszenia Asortymentu pomiędzy użytkownikami
  • Automatyzacja procesu wydawania Asortymentu wg zgłoszeń użytkowników (system automatycznie zapisuje informacje do jakiej jednostki jest wydawany Asortyment wg informacji w zgłoszeniu)
  • Opcja potwierdzania odbioru części przez użytkownika
  • Rozliczanie umów (ilości, kwoty wykorzystane, kwoty zużyte)
  • Podgląd szczegółów Asortymentu powiązanego z umową z możliwością utworzenia zlecenia bezpośrednio z umowy
  • Dodanie załączników, np kart katalogowych, faktur w PDF, wersji elektronicznych umów etc.
  • Moduł magazynowy pozwalający ewidencjonować zapotrzebowanie i rozchody części zamiennych, dając jasny wzgląd pracownikom działu technicznego do stanów magazynowych.
  • Magazyn automatyzuje przychody i rozchody, oraz generuje odpowiednie druki na podstawie danych z systemu
  • Przeglądanie rejestru transakcji z filtracją po częściach, datach, ośrodkach kosztów z możliwością eksportu danych do pliku excela lub pdf

Przejdź do Appmedica

Zobacz korzyści z wdrożenia Appmedica w obszarze zaopatrzenia

Kontroluj zgłoszenia, zamówienia, dostawy i wykorzystanie umów

Appmedica pilnuje za Ciebie terminów wygasających przeglądów, aby sprzęt na którym pracujesz, był zawsze .

Zyskaj wygodny dostęp do wszystkich danych dotyczących zaopatrzenia

Wszystkie dane w jednym miejscu z wygodnym intuicyjnym interfejsem. W bardzo prosty sposób wyszukasz urządzenie, dotrzesz do pełnej dokumentacji oraz interwencji z nim związanych.

Lokalizuj i redukuj najbardziej kosztochłonne miejsca

Appmedica dostarcza wszelkiego rodzaju raporty. W łatwy sposób uzyskasz informacje na temat kosztów urządzeń, oddziałów, firm, jednostek terminowości etc., w dowolnym okresie użytkowania.

Miej wszystkie dokumenty dotyczące zaopatrzenia na wyciągnięcie ręki

Niezależnie od potrzeb, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych (np kontroli), w systemie Appmedica wszystkie dokumenty masz zawsze pod ręką. Protokoły, instrukcje, faktury – Appmedica organizuje dostęp do wszystkich dokumentów w wygodny sposób

Chcesz przejść na najwyższy poziom zarządzania?

Dołącz do grona ekspertów zarządzania majątkiem z systemem Appmedica

Go to Top