Najnowsze aktualizacje systemu
Aktualizacje systemu Appmedica – kwiecień
Poza rejestrem wszystkich aktualizacji programu, który jest dostępny dla użytkowników systemu (zakładka aktualności), na naszej stronie internetowej będziemy sukcesywnie publikować informacje o wybranych aktualizacjach. Poniżej lista zmian wprowadzonych w ostatnich dniach:
- Oznaczenie fioletowym kolorem sprzętów z zadaniem naprawy: Dzięki oznaczeniu fioletowym kolorem sprzętów z zadaniem naprawy łatwiej można zidentyfikować sprzęt wymagający naprawy. To pozwala szybciej reagować na awarie i minimalizować czas przestoju.
- Nowa zmienna w szablonie zgłoszenia innego: Teraz możesz wykorzystać nową zmienną ‘jednostka ze zgloszenia-kod’ w szablonie zgłoszenia innego, co pozwala na lepsze dopasowanie szablonu wydruku podusmowania zgłoszenia.
- Kontrola unikalności numeru fabrycznego urządzenia: Teraz system informuje o braku unikalności numeru fabrycznego w obrębie danej kategorii głównej. To zapobiega powtórnemu wprowadzeniu identycznych numerów i zapewnia unikalność identyfikacji sprzętu.
- Nowy sposób wyświetlania dokumentów OT: Wprowadzono zmianę wyświetlania na liscie dokumentów OT. Dokumenty wyświetlają się teraz w kolejności chronologicznej co ułatwia śledzenie i szybszy dostęp do najnowszych dokumentów.
- Nowa zmienna w wydruku arkusza spisowego: Teraz na wydruku arkusza spisowego będzie możliwe dokoładne oznaczenie arkusza dzięki nowej zmiennej ‘nazwa arkusza’, co ułatwia identyfikację dokumentów i organizację prac związanych z inwentaryzacją.
- Dodatkowe filtracje na liście nieruchomości: Teraz możesz jeszcze precyzyjniej filtrować listę nieruchomości na podstawie dodatkowych kryteriów(obszar, budynek, piętro), co ułatwia zarządzanie nieruchomościami i szybkie odnajdywanie potrzebnych informacji.
- Przypisywanie konfiguracji tabel inwentarza do grup użytkowników: Teraz możesz dostosować wyświetlane kolumny i ich kolejność w tabelach inwentarza do potrzeb różnych grup użytkowników. To zapewnia bardziej spersonalizowane i efektywne zarządzanie danymi.
- Dodawanie ID zadania do raportów serwisowych: Dodano możliwość automatycznego pobierania ID zadania do raportów serwisowych, co ułatwia identyfikację zadań i zarządzanie nimi.
- Szybsze wyświetlanie listy użytkowników: Usprawniono wyświetlanie listy użytkowników, co skraca czas oczekiwania na załadowanie danych.
- Grupowe wypożyczenia i przekazania trwałe sprzętów: Dodano możliwość grupowego wypożyczania czasowego i przekazywania trwałego sprzętów, co ułatwia zarządzanie zasobami i lepiej odpowiada na potrzeby związane z rotacją sprzętu.
- Widoczność powiązanego inwentarza w aplikacji mobilnej: Korzystając z aplikacji mobilnej, teraz możesz szybko sprawdzić powiązany inwentarz danego środka trwałego. To ułatwia identyfikację i zarządzanie powiązanymi zasobami
- Nowa kolumna ‘kod jednostki’ na listach zgłoszeń w Dashboardzie: Dzięki nowej kolumnie ‘kod jednostki’ łatwiej jest śledzić, które zgłoszenia dotyczą konkretnych jednostek. To ułatwia zarządzanie zgłoszeniami i monitorowanie ich statusu.
- Przenoszenie logów pomiędzy pozycjami w arkuszu a sprzętem: Dodano funkcję przenoszenia logów pomiędzy pozycjami w arkuszu a sprzętem z rejestru dziedzinowego, co ułatwia śledzenie historii przemieszczeń sprzętu.
- Element scroll na liście wyboru tagu: Dodano funkcję przewijania na liście wyboru tagów, dzięki czemu szybciej i wygodniej przypiszesz odpowiednie tagi do urządzeń. To ułatwia organizację i identyfikację sprzętu w systemie.
- Wyróżnienie pól nieedytowalnych w formularzach: Usprawniono wyróżnianie pól nieedytowalnych w formularzach, co usprawnia proces i minimalizuje ryzyko błędów podczas wprowadzania danych.
- Dostosowanie kafla ‘umowy’ w Dashboard: Nazwa kafla”umowy serwisowe” została zmieniona na “umowy”, co lepiej odzwierciedla zakres umów dostępnych w systemie.
- Automatyzacja zamykania zgłoszeń: Teraz możesz skonfigurować system do automatycznego zamykania zgłoszeń po określonym czasie od ustawienia danego statusu. To eliminuje konieczność ręcznego zamykania zgłoszeń i pozwala skupić się na priorytetowych zadaniach.
- Określanie rodzaju zadania jako czynność okresowa: Dodano pole wyboru czy dany rodzaj zadania jest czynnością okresową. Domyślnie każdy rodzaj zadania jest czynnością okresową. W przypadku wyłączenia dany rodzaj zadania nie pojawi się na liście czynności okresowych możliwych do przypisania na karcie sprzętu, dzięki temu lista czynności stanie się bardziej przejrzysta.
- Nowe zmienne do szablonu wydruku kosztów faktury: Dodano nowe zmienne ‘wartość umowy brutto i ‘data podpisania umowy’ do szablonu wydruku kosztów faktury, umożliwiając bardziej elastyczne dostosowanie dokumentów do potrzeb użytkowników.
- Udoskonalone wyświetlanie okna wyboru nieruchomości: Okno wyboru nieruchomości w edycji urządzeń. zgłoszeniach, zadaniach, fakturach i umowach zostało zoptymalizowane, co przyspiesza proces wyboru odpowiedniej nieruchomości i poprawia doświadczenie użytkownika.
- Poprawione wyświetlanie statusów zgłoszeń: Usprawniono wyświetlanie statusów zgłoszeń, co ułatwia śledzenie ich historii i szybsze podejmowanie decyzji dotyczących dalszych działań.
- Przypięty pasek menu: Teraz górny pasek menu jest przypięty do ekranu, co zapewnia szybki dostęp do menu z każdej części aplikacji.
- Usuwanie obowiązku wprowadzania lokalizacji: Możliwość usunięcia obowiązku wprowadzania lokalizacji podczas tworzenia zgłoszenia innego co sprawia, że proces zgłaszania problemów jest szybszy i bardziej intuicyjny dla użytkowników.
- Zawężenie listy nieruchomości: Teraz możesz precyzyjniej filtrować listę nieruchomości na podstawie wcześniej wybranych kryteriów, takich jak budynek, piętro czy rodzaj nieruchomości. To pozwoli Ci szybciej odnaleźć potrzebne informacje o nieruchomościach i lepiej zarządzać nimi.
- Nowy filtr w inwentarzu urządzeń: Dodano nowy filtr umożliwiający szybkie wyszukiwanie urządzeń z otwartymi zadaniami, co ułatwia zarządzanie zadaniami serwisowymi i szybsze reagowanie na potrzeby klientów.
- Poprawione wyświetlanie nazwy zestawu w inwentaryzacji: Usprawniono wyświetlanie nazwy zestawu w module inwentaryzacji, co ułatwia identyfikację zestawów i lepsze zarządzanie nimi.
- Aktualizacja filtracji w Dashboardzie: Dzięki tej aktualizacji możesz teraz jeszcze łatwiej znaleźć potrzebne informacje na liście zgłoszeń w Dashboardzie. Możesz filtrować urządzenia według kodu jednostki oraz osoby odpowiedzialnej, co pozwala szybko zlokalizować konkretne zgłoszenia i zadania.
- Wyświetlanie anulowanych zadań: Od teraz nawet anulowane zadania będą widoczne na karcie sprzętu w sekcji raportu serwisowego. Dzięki temu masz pełny obraz historii zadań związanych z danym urządzeniem, co ułatwia śledzenie jego historii serwisowej.
- Nowy sposób importowania umowy sukcesywnych dostaw: Od teraz przy imporcie jako rodzaj umowy wystarczy wpisać ‘Sukcesywnych dostaw’, co ułatwia zarządzanie umowami i poprawia zgodność danych.
- Udoskonalenie wyboru statusów w module wniosków: Teraz podczas tworzenia ścieżek akceptacji wyświetlają się tylko te statusy, które są związane z danym trybem, co zapewnia bardziej spójne i przejrzyste zarządzanie procesem w systemie.
- Nowa sekcja “Checklisty z czynności okresowych” na karcie urządzenia: Dodano nową sekcję na karcie urządzenia, gdzie znajdują się checklisty z czynności okresowych. To ułatwia śledzenie i zarządzanie cyklicznymi pracami konserwacyjnymi.
- Funkcja pomocnicza w inwentaryzacji zestawów: Dodano nową funkcję, która pomaga w spisie elementów zestawów. Po zeskanowaniu elementu zestawu wyświetla się okno z listą wszystkich elementów zestawu, które nie posiadają określonego stanu: na stanie, niedobór, nadwyżka. Ułatwia to zarządzanie kompletnością zestawów i minimalizuje ryzyko braków lub nadwyżek.
- Możliwość dodawania plików PDF oraz DOCX do zgłoszeń: Teraz możesz łatwo dołączyć pliki PDF oraz DOCX do zgłoszeń, co ułatwia udostępnianie dodatkowych informacji związanych ze zgłoszanym problemem.
- Szybsze filtrowanie własnych awarii w Dashboardzie: Nowa funkcja filtracji pozwala szybciej odnaleźć własne zgłoszenia awarii. To oszczędzi czas i pozwali skupić się na rozwiązywaniu problemów, zamiast przeszukiwaniu list zgłoszeń.
- Komunikat o istniejącym już zgłoszeniu na danym urządzeniu: Nowy komunikat informuje o istniejącym już zgłoszeniu na danym urządzeniu, co pozwala uniknąć duplikacji zgłoszeń i skrócić czas reakcji na problemy.
- Nowa wyszukiwarka na liście “zbliżające się przeglądy”: Dzięki nowej wyszukiwarce w Dashboardzie znajdziesz szybko informacje o zbliżających się przeglądach. To pozwala uniknąć opóźnień w przeglądach i innych czynnościach okresowych dotyczących sprzętu i zapewnić jego ciągłą dostępność.